Obsługa Social Media

Twoja firma potrzebuje nowoczesnej reklamy? Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. pomoże Ci
w prowadzeniu skutecznego social media marketingu począwszy od utworzenia profili, poprzez ich prowadzenie, aż po obsługę płatnych kampanii reklamowych.

Facebook

Facebook jest jednym z najważniejszych rodzajów social media marketingu. Obecnie trudno wyobrazić sobie lepszy kanał komunikacyjny oraz sposób na znalezienie potencjalnych klientów niż założenie fanpage.

 

Dlaczego warto?

 

  • Firmowy fanpage przyciąga uwagę potencjalnych klientów, a tym samym promuje markę.
  • Facebook jest idealnym narzędziem do komunikacji z otoczeniem, które buduje relacje oparte na zaufaniu.
  • Umiejętne prowadzenie Facebooka daje ogromną szansę na zaprezentowanie firmy z pozytywnej strony jako organizacji otwartej.
  • Profil na portalu Facebook daje możliwość łatwego przekazywania ważnych informacji dotyczących bieżącej działalności firmy, organizowanych wydarzeń, specjalnych zniżek lub bonów dla zaangażowanych użytkowników.

 

Za pośrednictwem Facebooka można dotrzeć do szerokiego grona lojalnych klientów. Działania należy jednak prowadzić z dozą ostrożności, nie może to być nachalna reklama i ciągłe proponowanie zakupu produktów!

 

Budowanie wizerunku

 

Skuteczną taktyką w walce o uwagę klienta może być przemyślany content marketing. Tworzenie angażujących i interesujących treści skłania użytkowników do zapoznania się z ofertą oraz kontaktu.

Działania podejmowane na Facebook’u powinny być regularne, metodyczne. Każdy post musi być dokładnie przemyślany
i zaplanowany. Bardzo ważna jest również analiza kiedy i o jakiej godzinie najwięcej osób odwiedza fanpage Twojej firmy. Publlikacja postu powinna nastąpić w czasie największego ruchu użytkowników. Systematyczność i interesujące treści w połączeniu
z profesjonalną grafiką to najlepszy środek, by pozyskać klientów.

 

Płatna reklama

 

W żadnym z serwisów społecznościowych nie da się skutecznie działać za darmo – zasięg organiczny ma swoje ograniczenia. Warto zatem zadbać o zaplanowanie budżetów reklamowych.

Płatna reklama na Facebooku to skuteczny sposób na zwiększenie zasięgu i dotarcie do większej liczby odbiorców. Social media posiadają ogromną ilość informacji na temat użytkowników, którzy sami je przekazują.

Dlatego też działania na Facebook’u można wzmocnić reklamą dostosowaną do konkretnej grupy docelowej np. do użytkowników zamieszkujących na określonym obszarze.

Facebook i reklamy Twojej firmy w innych kanałach komunikacji powinny zawierać ten sam przekaz, choć zróżnicowany pod względem formy.

 

Ochrona danych osobowych użytkowników mediów społecznościowych

 

Zgodnie z obowiązującym orzecznictwem administratorzy fanpage’y odpowiadają za prawidłowe przetwarzanie danych osobowych swoich użytkowników, dlatego uświadamiamy naszym klientom jak istotnym jest, aby spełnić wobec nich obowiązki wynikające z RODO – w szczególności obowiązek informacyjny. Doradzamy ponadto, w jaki sposób prawidłowo realizować uprawnienia użytkowników w zakresie dostępu do ich danych – zgodnie
z procedurami wdrożonymi przez Facebook Inc.

Instagram

Chcesz zbudować pozytywny wizerunek firmy? Postaw na Instagram!

Instagram jest serwisem, który powstał z myślą o publikacji amatorskich zdjęć. Obecnie wiele się zmieniło, a reklama na Instagramie i prowadzenie profilu firmowego cieszy się coraz większą popularnością wśród przedsiębiorców.

 

Dlaczego warto?

 

  • Szybciej można podnieść widoczność i rozpoznawalność marki, produktu, a także usług.
  • Treści graficzne, czyli obrazki, grafiki oraz zdjęcia angażują użytkownika kilkakrotnie bardziej niż teksty.
  • Twoja firma staje się bardziej kreatywna i jest postrzegana jako nowoczesna.
  • Profil firmowy umożliwia udostępnienie numeru telefonu, adresu
    e-mail czy lokalizacji, aby Wasi klienci mogli się z Wami kontaktować.
  • Instagram pomoże Twojej firmie w tworzeniu postów promujących usługi lub produkty.
  • Twoja firma zyskuje dostęp do danych określających popularność poszczególnych postów, reakcji na Twoje publikacje oraz do informacji o odbiorcach.

 

Reklama na Instagramie to o wiele więcej, niż tylko przedstawianie oferty firmy. To budowanie wizerunku, stabilnej pozycji na rynku, dzięki czemu firma staje się rozpoznawalna i pozostaje w pamięci konsumentów.

 

Budowanie marki

 

5 kroków, które pozwolą Twojej firmie zbudować markę w sposób efektywny:

  • analiza konkurencji – prześledzenie profili na Instagramie prowadzonych przez konkurencję,
  • lista najważniejszych hashtagów # – sposób na dotarcie do grupy docelowej,
  • harmonogram publikacji – zaplanowanie częstotliwości publikacji oraz przygotowanie treści,
  • aktywne działania w serwisie – w social mediach należy reagować na działania fanów i wchodzić z Nimi w interakcję,
  • skrócony link do Twojej strony – odpowiednie miejsce na tego typu działanie to sekcja informacji o profilu tzw. BIO.

 

Płatna reklama

 

Reklama na Instagramie jest przeprowadzana dokładnie w taki sam sposób, jak na Facebooku. Takie rozwiązanie oraz forma posiada wiele zalet. Warto wspomnieć o tym, że reklama na Instagramie dodawana jest z tego samego modułu co na Facebook’u. Dzięki temu można wykorzystać już wcześniej utworzone grupy docelowe. Należy zwrócić uwagę na fakt, że Facebook łączy ze sobą treści oraz inne formy prezentacji np. zdjęcia, filmiki. Natomiast Instagram to głównie zdjęcia, czyli wizualny przekaz reklamy danego produktu.

Reklama płatna jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla firm, które dopiero zaczynają swoją przygodę z Instagramem. Istotne jest to, że reklama na Instagramie to o wiele więcej, niż tylko przedstawianie oferty firmy. To budowanie wizerunku, stabilnej pozycji na rynku, dzięki czemu firma staje się rozpoznawalna i pozostaje w pamięci konsumentów. Reklamy w tym serwisie opierają się głównie na kreatywnym i nieszablonowym pomyśle.

Twoja firma zyskuje dostęp do danych określających popularność poszczególnych postów, reakcji na Twoje publikacje oraz do informacji o odbiorcach.

Reklama na Instagramie to o wiele więcej, niż tylko przedstawianie oferty firmy. To budowanie wizerunku, stabilnej pozycji na rynku, dzięki czemu firma staje się rozpoznawalna i pozostaje w pamięci konsumentów.

ŚCIEŻKA WSPÓŁPRACY

W tym kroku wprowadzimy Cię w świat social mediów. Powiemy jakie są możliwości każdego z portali i jakie cele można osiągnąć przy ich wykorzystaniu. Ten krok jest szczególnie ważny dla firm, które nie miały jeszcze styczności z mediami społecznościowymi.

1. WPROWADZENIE

To dzięki niej posiadamy pełen obraz sytuacji. W tym kroku poddajmy analizie działania i formę przekazu nie tylko konkurencji, ale również Twojej firmy/marki.

2. ANALIZA

To pozornie proste zadanie, postawione cele muszą być określone w sposób szczegółowy i konkretny. Dlatego też, wspólnie przygotowujemy cele jakie Twoja firma chce osiągnąć za pomocą social mediów.

3. CELE

Po wyznaczonym celu czas na plan działania. Przygotowany przez Nas plan opiera się na wnioskach z analizy oraz postawionych celach. Przedstawimy opis konkretnych działań, które zamierzamy przeprowadzić.

4. PLAN

Do każdego z postów podchodzimy w sposób profesjonalny skupiając się na stworzeniu wartościowych treści. Z naszej strony możesz liczyć na nowoczesną i estetyczną grafikę oraz aktywne i kreatywne treści dostosowane do grupy docelowej, która najbardziej interesuje Twoją firmę.

5. POSTY

To ostatni krok w Naszym działaniu, ale jakże ważny. Comiesięczny raport zawierający szczegółową analizę przeprowadzonych prac na Facebook’u oraz Instagramie, pozwoli na wyciągnięcie wniosków
i rekomendację ewentualnych zmian.

6. RAPORTOWANIE

Twój niezawodny partner w świecie marketingu.

Zobacz Folder